مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-28فرهنگي

ایجاد دو اقامتگاه بومگردی در ملایر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر از وجود سه خانه بومگردی فعال در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مجوز ایجاد دو اقامتگاه بومگردی دیگر نیز دریافت شده است.

- ابراهیم جلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به ظرفیت های گردشگری ملایر اظهار کرد: شهرستان ملایر دارای 340 اثر تاریخی و طبیعی است که 200 اثر آن در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ملایر با دو نشان جهانی مبل و منبت و انگور نامی پرآوازه را در سطح ملی و بین المللی به دست آورده است افزود: با وجود این ظرفیت ها می طلبد زیرساخت های حوزه گردشگری شهرستان بیش از بیش مهیا شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر با بیان اینکه اینکه طی چند ماه گذشته تقاضای اجرای طرح های گردشگری بخش خصوصی به اداره داده شد تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته موافقت نامه اصولی اجرای چهار طرح در حوزه گردشگری این شهرستان صادر شد.

وی ایجاد طرح های گردشگری را شامل احداث دو مجتمع گردشگری در محورهای ملایر به اراک و سد کلان، یک سفره خانه سنتی در محور ورودی ملایر از مسیر اراک و یک هتل استاندارد در میدان استقلال در مسیر ورودی تهران به ملایر دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دو اقامتگاه بومگردی در ملایر

ایجاد دو اقامتگاه بومگردی در ملایر