مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-28سياسي

امیر نصیرزاده:؛اساتید و فرماندهان نقش مهم در خنثی سازی عملیات روانی دشمن دارند


اساتید و فرماندهان دانشگاه شهید ستاری نقش بسیار مهم و پررنگ در خنثی سازی عملیات روانی دشمن دارند.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اساتید و فرماندهان دانشگاه شهید ستاری نقش بسیار مهم و پررنگ در خنثی سازی عملیات روانی دشمن دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و اساتید دانشگاه شهید ستاری، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی دانشگاه گفت: هیچ جامعه ای بدون تکاپو و رشد علمی، قادر به حفظ غرور و استقلال خویش نخواهد بود؛ بنابراین در شرایط کنونی اصلی ترین وظیفه دانشگاه، جهاد علمی و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله) جنبش نرم افزاری است که مدیریت کلان و راهبردی این تحول و پایه ریزی مهندسی اجتماعی آن متوجه نخبگان و نیروهای فعال و مبتکر دانشگاهی است.

وی افزود: تاریخ پر افتخار نیروی هوایی، تاریخ اصلاح گری است؛ تدوام پروژه انقلاب اسلامی، در راستای اصلاحات دینی است که با بیعت کارکنان خوشنام این نیرو با با امام شهیدان رقم خورد.

دراین راه، دانشجویی که در مسیر قابلیت های مثبت و فزاینده داشته باشد در راهبردی کردن اصلاحات مبتنی بر ارتش انقلابی نقشی تعیین کننده ایفا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر نصیرزاده:؛اساتید و فرماندهان نقش مهم در خنثی سازی عملیات روانی دشمن دارند

امیر نصیرزاده:؛اساتید و فرماندهان نقش مهم در خنثی سازی عملیات روانی دشمن دارند