مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-28سياسي

گیلان 140 شهید هنرمند دارد


مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با بیان اینکه گیلان 140 شهید هنرمند دارد، خاطرنشان کرد: شهدای هنرمند به ثبت وقایع و حوادث دوران دفاع مقدس پرداختند که کمتر از رزم در میدان جنگ نیست.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با بیان اینکه گیلان 140 شهید هنرمند دارد، خاطرنشان کرد: شهدای هنرمند به ثبت وقایع و حوادث دوران دفاع مقدس پرداختند که کمتر از رزم در میدان جنگ نیست.

عبدالله پاکاری در همایش نکوداشت شهدای هنرمند گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: دوران دفاع مقدس از ویژگی خاص فرهنگی برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید به ابعاد هویت بخشی دفاع مقدس بپردازیم، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین ارزش دفاع مقدس است و باید این فرهنگ را به جامعه منتقل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، با اشاره به نقش آفرینی اقشار و گروه های مختلف در عرصه دفاع مقدس، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس پرافتخارترین مقطع تاریخی ملت ایران است و به آحاد مردم تعلق دارد.

پاکاری هنرمندان و اصحاب رسانه را یکی از نقش آفرینان اصلی دفاع مقدس دانست و بیان کرد: امروز نیز هنرمندان رسالت خطیری در جبهه شبیخون فرهنگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان 140 شهید هنرمند دارد

گیلان 140 شهید هنرمند دارد