مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-28اقتصادي

برخورد با فروشندگان غیرمجاز گردشگری در فضای مجازی


معاونت پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری تهران و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- معاونت پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری تهران و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرهام جانفشان ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان امضای این تفاهم نامه که در مناسبت هفته گردشگری امضا شد، گفت: بسیاری از موضوعات و دعوای حقوقی بین مسافران و دفاتر خدمات مسافرتی به دلیل اشراف نداشتن به قوانین و مقررات مطرح می شود که آگاه سازی فعالان صنعت گردشگری به مسائل حقوقی می تواند کمک بسیاری به کاهش این دست شکایات به اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و محاکم قضایی کند.

وی یادآور شد: برخورد با افراد غیرمجاز گردشگری فعال در فضای مجازی از دیگر مسائلی است که سبب آسیب رسیدن به اعتبار صنعت گردشگری می شود.

برای برخورد با این افراد نیازمند همکاری و همراهی دستگاه قضایی هستیم.

حسین تمجیدی ـ معاون پیشگیری از وقوع جرم، فرهنگی و اجتماعی اداره کل دادگستری استان تهران ـ نیز با حمایت از ایجاد شعبه های خاص ویژه رسیدگی به پرونده های قضایی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، از آمادگی برای برخورد با افرادی که به صورت غیرمجاز اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با فروشندگان غیرمجاز گردشگری در فضای مجازی

برخورد با فروشندگان غیرمجاز گردشگری در فضای مجازی