مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-28سياسي

شهادت 150 عکاس گمنام در دفاع مقدس


رییس انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان در آیین نکوداشت حمیدرضا معین الدینی، ساسان مؤیدی و محمد نوروزی از عکاسان جنگ تحمیلی گفت: شاید 150 نفر از عکاسان خود را در جنگ تحمیلی از دست دادیم که نام نشانی از آنها باقی نمانده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سازمان بسیج هنرمندان کشور امروز (دوشنبه 7 مهر) طی مراسمی از سه تن از  عکاسان دفاع مقدس تقدیر به عمل آورد، این مراسم با حضور امیر نصیر بیگی رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور و کمال الدین شاهرخ رییس انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان ضمن تشکر از حمیدرضا معین الدینی، ساسان مؤیدی و محمد نوروزی اظهار کرد: این عکاسان دفاع مقدس خدمات ارزنده در دوران دفاع مقدس داشته اند و آثار ماندگاری را خلق کرده اند.

او ادامه داد: عکاسی جنگ یکی از دشوارترین و مخاطره آمیزترین کارهای جامعه عکاسی است که کمتر افرادی تمایل دارند که در این حوزه کار کنند و لی دفاع مقدس ما داستان ها و معادلات را به هم زد، و افرادی وارد این عصر شدند که با عشق و علاقه در این حوزه کار کردند.

شاهرخ با تاکید بر اینکه عکاسان حوزه دفاع مقدس کم نیستند، گفت: ما شاید 150 نفر از عکاسان خود را در جنگ تحمیلی از دست دادیم که نام نشانی از آنها باقی نمانده باشد، اما افرادی بودند که دوربین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 150 عکاس گمنام در دفاع مقدس

شهادت 150 عکاس گمنام در دفاع مقدس