مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-28سياسي

توضیحات جانشین فرمانده ناجا درباره پیامک «طرح ناظر»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماع خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه پنجمین مرحله از طرح دستگیری اراذل و اوباش در جمع خبرنگاران در مقر پلیس تهران در خصوص اجرای طرح ناظر اظهار داشت: - جانشین فرمانده ناجا گفت: پیامک طرح ناظر بر اساس مستندات ارسال می شود؛ در مرحله اول پیامک ارشادی است، اما در سومین مرحله، بحث احضار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماع خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه پنجمین مرحله از طرح دستگیری اراذل و اوباش در جمع خبرنگاران در مقر پلیس تهران در خصوص اجرای طرح ناظر اظهار داشت: طرح ناظر هم مطالبه مردم و هم مطالبه ناجاست و بر همین اساس این طرح را اجرا می کنیم.

وی تصریح کرد: در مرحله اول برای افراد پیامک ارشادی ارسال می شود؛ در مرحله دوم نیز پیامک ارسال شده، اما در مرحله سوم افراد احضار می شوند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: همه این پیامک ها که برای افراد ارسال می شود بر اساس مستندات است و مستندات به مردم ارائه می شود.

سردار رضایی با بیان اینکه خودرو حریم شخصی نیست در خصوص بدحجابی مسافران در تاکسی ها و مسافربر های اینترنتی گفت: باید رانندگان به مسافران خود در خصوص حجاب شان تذکر بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات جانشین فرمانده ناجا درباره پیامک «طرح ناظر»

توضیحات جانشین فرمانده ناجا درباره پیامک «طرح ناظر»