مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-28سياسي

آمار 150 نفری از شهادت عکاسان در دوران دفاع مقدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سازمان بسیج هنرمندان کشور امروز (دوشنبه 7 مهر) طی مراسمی از سه تن از عکاسان دفاع مقدس تقدیر به عمل آورد، - ، سازمان بسیج هنرمندان کشور امروز (دوشنبه 7 مهر) طی مراسمی از سه تن از عکاسان دفاع مقدس تقدیر به عمل آورد، این مراسم با حضور امیر نصیر بیگی رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور و کمال الدین شاهرخ رییس انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان ضمن تشکر از حمیدرضا معین الدینی، ساسان مؤیدی و محمد نوروزی اظهار کرد: این عکاسان دفاع مقدس خدمات ارزنده در دوران دفاع مقدس داشته اند و آثار ماندگاری را خلق کرده اند.

او ادامه داد: عکاسی جنگ یکی از دشوارترین و مخاطره آمیزترین کار های جامعه عکاسی است که کمتر افرادی تمایل دارند که در این حوزه کار کنند و لی دفاع مقدس ما داستان ها و معادلات را به هم زد، و افرادی وارد این عصر شدند که با عشق و علاقه در این حوزه کار کردند.

شاهرخ با تاکید بر اینکه عکاسان حوزه دفاع مقدس کم نیستند، گفت: ما شاید 150 نفر از عکاسان خود را در جنگ تحمیلی از دست دادیم که نام نشانی از آن ها باقی نمانده باشد، اما افرادی بودند که دوربین به دست در جبهه با عشق و علاقه صحنه های مختلف را ثبت کردند، ما اگر بخواهیم از این افراد تقدیر کنیم قادر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار 150 نفری از شهادت عکاسان در دوران دفاع مقدس

آمار 150 نفری از شهادت عکاسان در دوران دفاع مقدس