مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-28اجتماعي

2000 مدرسه در کردستان به شبکه ملی ارتباطات متصل شدند


از 2 هزار و 900 مدرسه استان، 2 هزار مدرسه به شبکه ملی ارتباطات متصل شده اند و حدود 300 مدرسه نیز به اینترنت دسترسی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با بیان اینکه با توجه به شرایط حاکم بخشی از آموزش های دانش آموزان به صورت غیرحضوری انجام می شود، اظهار کرد: شبکه شاد بستری برای آموزش مجازی دانش آموزان فراهم کرده است.

وی با اشاره به رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن شاد و تفاوت آن با نسخه سال گذشته، گفت: تعاملی شدن شاد، امکان حضور و غیاب دانش آموزان، پخش زنده، ایجاد بخش تکالیف، نظرسنجی، برگزاری آزمون و… را از قابلیت های جدید شبکه شاد است.

وی با بیان اینکه سامانه شاد از طریق وزارت مدیریت و راهبری می شود، اظهار کرد: البته این سامانه با مشکلات و چالش هایی نیز مواجه است که براساس اعلام مسئولان وزارتی تا آخر هفته آینده بخش عمده این مشکلات رفع و دانش آموزان و معلمان می توانند از ظرفیت های کامل شبکه استفاده کنند و در خصوص نحوه استفاده از شبکه شاد نیز کارشناسان فنی و افرادی که به عنوان پشتیبان در استان و شهرستان انتخاب شده اند، کاربران شامل دانش آموزان، معلمان و مدیران را راهنمایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 مدرسه در کردستان به شبکه ملی ارتباطات متصل شدند

2000 مدرسه در کردستان به شبکه ملی ارتباطات متصل شدند