مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-28سياسي

تاسی به فرهنگ دفاع مقدس راهگشای مشکلات کشور/ مدیریت کشور با نگاه جهادی ممزوج شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره اینکه مشکلات کشور راه حلی جز تاسی به فرهنگ دفاع مقدس ندارد، گفت: مدیریت کشور باید با نگاهی جهادی ممزوج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسمپور ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از 5 میلیون نفر در جبهه ها حاضر شدند، اظهار کرد: این افراد شامل همه اقشار از زن، مرد و کودک گرفته تا پیر و جوان بودند.

وی با بیان اینکه در جبهه های حق علیه باطل ما از حدود 18 تا 35 کشور اسیر گرفتیم، افزود: ما در دفاع مقدس در برابر یک کشور یا حزب بعث نجنگیدیم بلکه دنیای استکبار با تمام قدرت و توان خود در برابر انقلاب اسلامی و ملت ما صف آرایی کرده بودند.

* تاسی به تجارب ایثارگران تنها راهگشای مشکلات کشور است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اگر مدیریت کشور را با فرهنگ دفاع مقدس ممزوج نکنیم بدون تردید مشکلات کشور حل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تاسی به تجارب ایثارگران و دلسوزان انقلاب و فرهنگ ناب جبهه ها تنها راهگشای مشکلات کشور اعم از مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

* دشمن هیچ گاه دست از دشمنی بر نمی دارد قاسمپور رزمندگان و ایثارگران را افتخارات نظام اسلامی دانست و گفت: بنده به عنوان خادم شما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسی به فرهنگ دفاع مقدس راهگشای مشکلات کشور/ مدیریت کشور با نگاه جهادی ممزوج شود

تاسی به فرهنگ دفاع مقدس راهگشای مشکلات کشور/ مدیریت کشور با نگاه جهادی ممزوج شود