مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-28بين الملل

سفیر کوبا در تهران: سکوت آمریکا، همدستی با تروریسم است


سفیر کوبا در تهران، از عدم واکنش آمریکا به حمله مسلحانه ای که ماه گذشته علیه سفارت کوبا در واشنگتن انجام شد؛ به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حدود یک ماه از وقوع حمله مسلحانه علیه سفارت کوبا در واشنگتن می گذرد حال آنکه در طول این مدت، دولت آمریکا به رغم ادعای مبارزه با تروریسم، هیچ تلاشی برای شناسایی و تنبیه عاملین آن نکرده است.

در همین راستا، امروز دوشنبه، آلکسیس باندریچ وِگا سفیر کوبا در تهران در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تعلل عامدانه واشنگتن نوشت: تروریسم همچنان یک چالش جدی برای جامعه جهانی است و تا زمانی که در مسیر مبارزه با آن، معیارهای دوگانه، فرصت طلبی سیاسی، دستکاری و عملکرد گزینشی وجود داشته باشد؛ هرگز قابل حذف نیست.

به گلوله بستن سفارت کوبا در واشنگتن به قصد ترور، یکی از نتایج مستقیم سیاست تهاجمی دولت آمریکا علیه کوبا و تحمل و تحریک به خشونت از سوی سیاستمداران و گروههای افراطی ضد کوبایی مستقر در آن کشور است.

کوبا هرگز لیست بلند بالای اقدامات تروریستی علیه پرسنل دیپلماتیک خود را فراموش نخواهد کرد.

دولت ایالات متحده آمریکا باید ماهیت تروریستی آن حمله را که منجر به بیش از 30 اصابت گلوله به نما و فضای داخلی مقر کوبا شده است بپذیرد و علناً آن را نکوهش کند و تمام اطلاعات مربوط به آن را با کوبا به اشتراک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر کوبا در تهران: سکوت آمریکا، همدستی با تروریسم است

سفیر کوبا در تهران: سکوت آمریکا، همدستی با تروریسم است