مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-28اجتماعي

تفاهم نامه میراث فرهنگی و اداره کل دادگستری تهران امضا شد


تفاهم نامه همکاری حوزه های گردشگری و میراث فرهنگی مدیرکل میراث فرهنگی تهران و معاون پیشگیری از وقوع جرم، فرهنگی و اجتماعی اداره کل دادگستری تهران، - هم زمان با هفته گردشگری امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تفاهم نامه همکاری حوزه های گردشگری و میراث فرهنگی مدیرکل میراث فرهنگی تهران و معاون پیشگیری از وقوع جرم، فرهنگی و اجتماعی اداره کل دادگستری تهران، هم زمان با هفته گردشگری در نشستی مشترک امضا شد.

پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی تهران در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: بسیاری از موضوعات و دعوای حقوقی بین مسافران و دفاتر خدمات مسافرتی به دلیل عدم اشراف به قوانین و مقررات انجام می شود که آگاه سازی فعالین صنعت گردشگری به مسائل حقوقی می تواند کمک بسیاری به کاهش این دست شکایات به اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و محاکم قضایی کند.

وی با بیان اینکه برخورد با افراد غیرمجاز فعال در حوزه گردشگری در فضای مجازی از دیگر مسائلی است که موجب آسیب به اعتبار صنعت گردشگری می شود، افزود: برای برخورد با این افراد نیازمند همکاری و همراهی دستگاه قضایی هستیم.

حسین تمجیدی معاون پیشگیری از وقوع جرم نیز ضمن حمایت از ایجاد شعب خاص ویژه رسیدگی به پرونده های قضایی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از آمادگی برای برخورد با افرادی که به صورت غیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه میراث فرهنگی و اداره کل دادگستری تهران امضا شد

تفاهم نامه میراث فرهنگی و اداره کل دادگستری تهران امضا شد