مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-28ورزشي

فداکاری های رزمندگان مغان نباید فراموش شود/ ضرورت همت مضاعف برای آبادی منطقه


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هر چقدر برای پیشرفت این منطقه تلاش کنیم، ذره ای از زحمات و ایثارهای رزمندگان این منطقه در دوران دفاع مقدس را جبران نکرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل بابازاده بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح استخر سرپوشیده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پارس آباد اظهار کرد: دشت مغان دشت دلیرمردان دوران دفاع مقدس است و هر چقدر برای پیشرفت این منطقه تلاش کنیم، ذره ای از زحمات و ایثارهای رزمندگان این منطقه در دوران دفاع مقدس را جبران نکرده ایم.

وی افزود: رشادت های رزمندگان مغان را در گرمای بالای 40 درجه جنوبی ترین نقطه کشور را دیده ایم که برای دفاع از خاک و ناموس از شمالی ترین نقطه ایران به جنوبی ترین نقاط آن اعزام شدند و در این راه از مال و جان خویش گذشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: منطقه مغان در دفاع مقدس 443 شهید تقدیم  نظام کرده، از سرداران شهید واحدی، علایی، فلاح و برومند گرفته تا شهید خاوندی و محمدعلی برزگر، که جانشان را تقدیم این نظام و انقلاب کردند.

وی با اشاره به اینکه استخر شهید سلیمانی با هدف توسعه فعالیت های ورزشی بسیجیان و عموم مردم ساخته شده است، اظهار داشت: این استخر که مجهز به بخش های مختلف است با زیربنای یک هزار و 672 مترمربع در محوطه ناحیه مقاومت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکاری های رزمندگان مغان نباید فراموش شود/ ضرورت همت مضاعف برای آبادی منطقه

فداکاری های رزمندگان مغان نباید فراموش شود/ ضرورت همت مضاعف برای آبادی منطقه