مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-28سياسي

بزرگداشت فرماندهان شهید خلبان/ 29 فرودگاه به نام شهیدان مزین شد


بزرگداشت فرماندهان شهید خلبان دفاع مقدس و گرامیداشت شهیدان حسین خلعتبری و علی اکبر شیرودی در فرودگاه رامسر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس (روز فرماندهان شهید) و گرامیداشت شهدای خلبان شهید حسین خلعتبری و خلبان علی اکبر شیرودی در فرودگاه رامسر برگزار شد.

ارشاد حاتمی، رییس فرودگاه رامسر عصر دوشنبه در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: وقتی نام شهید شیرودی در غرب کشور برده می شود مردم بی تاب شده و احساس غرور می کنند و این امنیت و آرامش حاصل رشادت و ایثار شهدای دفاع مقدس است.

حاتمی، از تغییر نام فرودگاه رامسر به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس به نام فرودگاه شهدای رامسر خبر داد و افزود: این مجموعه پس از توسعه باند پروازی هم اکنون در هفته حدود 40 فروند پرواز به مناطق مختلف کشور دارد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام حسین تقی پور، امام جمعه شهرستان رامسر، با بیان اینکه شهدای جنگ تحمیلی از همه اقشار و همه طیف ها بودند تاکید کرد: حضور همه اقشار نماد توحید بوده و یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی نباید از حافظه ملت فراموش شود.

29 فرودگاه کشور به نام شهیدان مزین شد مسعود خواست خدایی، فرمانده بسیج فرودگاه های کشور ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت فرماندهان شهید خلبان/ 29 فرودگاه به نام شهیدان مزین شد

بزرگداشت فرماندهان شهید خلبان/ 29 فرودگاه به نام شهیدان مزین شد