مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-29ورزشي

دومین تجربه سرمربیگری کاپیتان در لیگ کشتی


تیم کشتی آزاد استقلال در حالی روز پنجشنبه نخستین حضورش در لیگ را تجربه می کند که کاپیتان المپیکی تیم ملی را در راس کادر فنی و کشتی گیران خود به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باشگاه استقلال چندی پیش رسما اعلام کرد قصد تیمداری در لیگ کشتی آزاد را دارد و کمی بعد احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه با حضور در فدراسیون کشتی و دیدار با علیرضا دبیر، مهر تاییدی بر این ادعا زد.

پس از این توافق و اعلام آمادگی، اعضای کادر فنی تیم کشتی استقلال هم برای حضور در لیگ معرفی شدند که نام رضا یزدانی کاپیتان المپیکی تیم ملی هم به عنوان سرمربی در راس امور تیم خودنمایی می کرد.

یزدانی در حالی به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب و معرفی شد که حالا باید در دومین تجربه مربیگری خود در لیگ، وارد گود شود.

او پیش از این نیز سابقه سرمربیگری در تیم خونه به خونه بابل را در کارنامه داشت و حالا قرار است تجربه قبلی خود را در باشگاه بزرگ و نامداری همچون استقلال تکرار کند.

البته یزدانی فقط به مسئولیت سرمربیگری در تیم استقلال بسنده نکرد و در آستانه آغاز لیگ اعلام شد او به عنوان کشتی گیر هم با این باشگاه قرارداد بسته تا شاید در شرایط خاص، بتواند دوبنده بر تن کند و از کسوت سرمربی به کشتی گیر تغییر پُست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین تجربه سرمربیگری کاپیتان در لیگ کشتی

دومین تجربه سرمربیگری کاپیتان در لیگ کشتی