مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-29فرهنگي

موفقیت هنرمندان آذربایجان شرقی در جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور


دو نفر از هنرمندان آذربایجان شرقی عناوین برتر بیست و هفتمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور را به خود اختصاص دادند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دو نفر از هنرمندان آذربایجان شرقی عناوین برتر بیست و هفتمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور را به خود اختصاص دادند.

بعد از پایان کارگاه های سه روزه جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که به صورت آنلاین در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، هیات داوران این جشنواره برگزیدگان را معرفی کردند که نام دو تن از هنرمندان آذربایجان شرقی در میان برگزیدگان به چشم می خورد.

سینا گله داری در رشته طراحی و علی شهسواری در رشته عکاسی عنوان برتر بیست و هفتمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور را به خود اختصاص دادند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که امسال برای اولین بار به لحاظ ساختاری در تهران و به صورت آنلاین برگزار شد، به ایستگاه پایانی رسید.

هیأت داوران این جشنواره با انتشار یک بیانیه برگزیدگان این جشنواره را معرفی کردند.

در بیانیه هیأت داوران آمده است: چراغ بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، این بار نه در استانی خاص که در بسیاری از شهرهای ایران روشن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت هنرمندان آذربایجان شرقی در جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور

موفقیت هنرمندان آذربایجان شرقی در جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور