مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-29دانش

ارتباط با صنعت شرط تغییر استخدام اساتید/ اعلام مدت زمان فرصت مطالعاتی در صنعت


مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم ضمن اعلام آمار جدید فرصت مطالعاتی اساتید در صنعت گفت: «ارتباط با صنعت» برای تغییر وضعیت استخدامی اجباری است.

- مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم ضمن اعلام آمار جدید فرصت مطالعاتی اساتید در صنعت گفت: ارتباط با صنعت برای تغییر وضعیت استخدامی اجباری است.

محمد سعید سیف در گفتگو با ، حضور اجباری در دانشگاه ندارند ولی روال عادی در محیط های کار به قوت خود باقی است و اعضای هیات علمی می توانند در دستگاه های از پیش تعیین شده حضور یابند.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم ادامه داد: در جلساتی که با برخی وزارتخانه ها داشتیم، درباره ابعاد این طرح، اهمیت و اثرات آن به تفصیل توضیح دادیم و آن ها زمانی که در جریان اثرات مفید اجرای آن قرار گرفتند اعلام آمادگی کردند که حمایت هایی را برای جذب اعضای هیات علمی در دستور کار قرار دهند.

وی درباره تازه ترین آمار پایش فرصت مطالعاتی اساتید در دستگاه ها گفت: براساس آخرین پایشی که داشتیم، در یکسال اخیر 110 فرصت مطالعاتی به ما اعلام شده که البته این در حال افزایش است؛ چون موضوعات جدیدی از سوی دستگاه ها در حال مطرح شدن است.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم ضمن تاکید بر اینکه ارتباط با صنعت برای تغییر وضعیت استخدامی اجبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط با صنعت شرط تغییر استخدام اساتید/ اعلام مدت زمان فرصت مطالعاتی در صنعت

ارتباط با صنعت شرط تغییر استخدام اساتید/ اعلام مدت زمان فرصت مطالعاتی در صنعت