مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-29سياسي

توزیع 152هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی 152 هزار و 44 پرس غذای گرم و بسته غذایی از عید قربان تاکنون بین نیازمندان استان توزیع شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی 152 هزار و 44 پرس غذای گرم و بسته غذایی از عید قربان تاکنون بین نیازمندان استان توزیع شد.

قباد مبشری افزود: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش گسترده مواسات و همدلی، طرح اطعام نیازمندان این استان در این رزمایش در مرحله اول با مشارکت خیران و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

وی به مرحله دوم طرح رزمایش ایران همدل در قالب اطعام حسینی اشاره و تصریح کرد: مرحله دوم این طرح از عید غدیر امسال آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون 152 هزار و 44 پرس غذای گرم و جیره غذایی در قالب طرح اطعام حسینی بین نیازمندان استان توزیع شد، اظهار کرد: از این مقدار 138هزار و 987پرس غذای گرم بااعتبار دو میلیارد و 405 میلیون تومان است و مابقی در قالب جیزه غذایی خشک بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 152هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 152هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد