مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-29اقتصادي

بی سامانی مشاغل مزاحم/13 سال انتظار برای اجرای یک طرح


طرح انتقال صنوف مزاحم و آلاینده در حالی سیزدهمین سال اجرایی اش را پشت سر می گذارد که هنوز با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: اجرای انتقال صنوف آلاینده و مزاحم بیرجند به خارج شهر از سال 86 تصویب شده و بعد از گذشت قریب به 13 سال در کش و قوس هایی مانده است.

بنا به برنامه ریزی های مسئولان قرار بود این پروژه در کوتاه ترین زمان بعد از آغاز طرح، در سایتی 87 هکتاری اجرایی شود اما در حال حاضر این پروژه سیزدهمین سال عمر خود را پشت سر می گذارد اما هنوز مسئولان بر همان گفتگو ها به دنبال راه و چاره برای ادامه روند پروژه به بحث می نشینند.

هر چند مدت مشکلی جدید قدم در میدان اجرای طرح می گذارد.

گذشته از مشکلات زیرساختی که در همان نخستین گام ها گریبانگیر طرح بود، پیدا شدن مالکیت شخصی برای زمین پروژه از دیگر معضلاتی بوده که با پروژه دست به یقه شده است.

اگرچه دادگستری بعد از چندین سال برای رفع مشکلات پا پیش گذاشته و قولی دیگر برای اتمام طرح داده است اما وعده های به سرانجام نرسیده مسئولان دیگر باوری برای دلخوش کردن مردم به آرامش نگذاشته است.

حرکت لاکپشتی پروژه نشان از این دارد که صدای دلخراش جوشکاری ها و یا مشکلات بهداشتی و تنفسی کمترین دغدغه برخی متولیان هم نبوده در غیر این صورت 13 سال مردمان خسته را برای دعوت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی سامانی مشاغل مزاحم/13 سال انتظار برای اجرای یک طرح

بی سامانی مشاغل مزاحم/13 سال انتظار برای اجرای یک طرح