مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-29سياسي

تخریب ویلاهای میلیاردی در ملارد/غفلت مسئولین مربوطه مشهود است


دادستان عمومی و انقلاب ملارد از تخریب 28 ویلای میلیاردی در « اسفندآباد» این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه در تمام این ساخت و سازهای غیرمجاز غفلت مسئولین مربوطه مشهود است.

- ملارد- دادستان عمومی و انقلاب ملارد از تخریب 28 ویلای میلیاردی در اسفندآباد این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه در تمام این ساخت و سازهای غیرمجاز غفلت مسئولین مربوطه مشهود است.

جواد جبله در گفتگو با خبرنگار مهر از تخریب 28 ویلای غیرمجاز در منطقه اسفندآباد ملارد خبر داد و افزود: این ویلاها در سایه اهمال برخی از دستگاه های نظارتی توسط عده ای دلال ساخته شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب ملارد با بیان اینکه دلال ها اراضی کشاورزی را خریده و آنها را تفکیک کرده بودند، اضافه کرد: این ویلاهای میلیاردی در کمتر از شش ماه الی یک سال و اغلب به طور شبانه ساخته شده بودند، که عدم نظارت مسئولان مربوطه در این خصوص به خوبی هویدا است.

وی گفت: این قطعات به افرادی که اطلاع ندارند، به عنوان ویلا فروخته شده بود.

جبله از مسئولین جهاد کشاورزی، دهیاران، شهرداران و مسئولین شهرداری خواست، هشدارهای لازم را به مردم بدهند و گفت: از دهیاران می خواهیم، بازوی دادستانی باشند و ساخت و ساز غیرمجاز را اطلاع دهند و با سکوت خود به این اقدام کمک نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ویلاهای میلیاردی در ملارد/غفلت مسئولین مربوطه مشهود است

تخریب ویلاهای میلیاردی در ملارد/غفلت مسئولین مربوطه مشهود است