مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-29پزشكي

آغاز واکسیناسیون آنفلوآنزا برای کادر درمانی درگیر با کرونا در مازندران


مدیرگروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آغاز واکسیناسیون آنفلوآنزا برای کادر درمانی درگیر با کرونا در این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرگروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آغاز واکسیناسیون آنفلوآنزا برای کادر درمانی درگیر با کرونا در این استان خبر داد.

محمدرضا پارسایی، با بیان اینکه وزارت بهداشت سهمیه واکسن آنفلوآنزا برای گروه های خاص درنظر گرفته است، گفت: در فاز نخست تزریق واکسن انفولانزا کادر بهداشت و درمان با اولویت افرادی که در بیمارستان ها و در بخش های سی سی یو، ای سی یو، اورژانس و کرونا مشغول کار هستند انجام می شود.

وی افزود: پرسنل بهداشتی که در مراکز و خانه بهداشت خدمات کرونا و آنفلوآنزا به بیماران می دهند مانند پزشکان خانواده شهری و روستایی، مراقبین سلامت، بهورزان و کارشناسان ناظر و محیط نیز در اولویت دریافت این واکسن قرار دارند.

پارسایی با بیان اینکه مادران باردار نیز در اولویت تزریق واکسن آنفلوآنزا قرار دارند، ادامه داد: گروه های خاص که شامل بیماران سرطانی، شیمی درمانی، پیوند کلیه، دیالیزی ها، بیماران هموفیلی، تالاسمی و بیماران ام.

اس است، بر اساس پرونده ای که بعنوان بیماران خاص دارند فراخوان داده می شوند و می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی و ستاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون آنفلوآنزا برای کادر درمانی درگیر با کرونا در مازندران

آغاز واکسیناسیون آنفلوآنزا برای کادر درمانی درگیر با کرونا در مازندران