مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-29اقتصادي

شهر سراب ها ظرفیت خوبی در گردشگری روستایی دارد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهاوند گفت: این شهرستان با توجه به صنعت کشاورزی و منابع طبیعی مناسب دارای ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری روستایی است است.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهاوند گفت: این شهرستان با توجه به صنعت کشاورزی و منابع طبیعی مناسب دارای ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری روستایی است است.

محسن جانجان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کمتر شهرستانی ظرفیت نهاوند را در این زمینه دارد، اظهار کرد: ظرفیت گردشگری نهاوند در روستاها با توجه به سراب ها ظرفیت مناسبی است.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال سراب فارسبان در نزدیکی روستای هدف گردشگری فارسبان است و در نزدیکی سراب های گیان، گاماسیاب، ملوسان، کنگاور کهنه و .

روستاهای زیبایی قرار دارد.

جانجان با اشاره به اینکه در شهرستان نهاوند تنها روستای فارسبان به عنوان روستای هدف گردشگری شناخته شده است، گفت: روستای هدف گردشگری فقط یک عنوان است چراکه نهاوند روستاهای خوش آب وهوای زیبایی دارد که به علت نزدیکی به سراب ها سالانه پذیرای گردشگران زیادی هستند.

وی درباره زیرساخت های گردشگری این روستاها مطرح کرد: روستاهای مورد بحث دارای خانه بوم گردی و اقامتگاه نیستند اما قابلیت بسیاری در این زمینه دارند و میراث فرهنگی نهاوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر سراب ها ظرفیت خوبی در گردشگری روستایی دارد

شهر سراب ها ظرفیت خوبی در گردشگری روستایی دارد