مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-29سياسي

کمک مومنانه موکب شهدای مس «مجتمع مس سرچشمه»


به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و موکب شهدای مس مراسم میثاق با آرمانهای شهدا در جوار مزار سردار دل ها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مس مراسم میثاق با آرمانهای شهدا به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و موکب شهدای در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام علی اصغر دشتی در این مراسم با بیان اینکه هر انقلابی برای اینکه به پیروزی برسد و استمرار داشته باشد و به اهداف خود دست پیدا کند محتاج سه ویژگی است؛ افزود: اولین ویژگی برای شکل گیری انقلاب، پذیرنده بودن مردم است.

وی تصریح کرد: شهدا دومین ویژگی مورد نیاز انقلاب را که پیمان ایستادگی و رزمندگی است ، بستند و گفتند ما انقلاب را می خواهیم.

وی بیان کرد: دوّمین صفتی که برای هر انقلابی نیاز است خلق و خوی حاج قاسم است؛ خلق رزمندگی و جهاد است و دشمن این را فهمیده و مردم ایران را درگیر معیشت کرده است.

این مبلغ تاکید کرد: نگذارید حاج قاسم ها از ذهن بچه های ما برود که اگر برود مرزهای ما به راحتی به روی دشمن باز می شود ؛ اگر انقلاب ما تا به امروز مانده است به خاطر ویژگی رزمندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه موکب شهدای مس «مجتمع مس سرچشمه»

کمک مومنانه موکب شهدای مس «مجتمع مس سرچشمه»