مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:302020-09-29ورزشي

محور گفتمان انقلاب اسلامی ایران ولی فقیه است


عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه ولایت مداری از ویژگی های ممتاز و اصلی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است گفت: ولایت، - دامغان - عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه ولایت مداری از ویژگی های ممتاز و اصلی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است گفت: ولایت، محور گفتمان انقلاب اسلامی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن فرقانی صبح سه شنبه در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان دامغان به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم سپاه، با بیان اینکه امروز دشمنان در صدد تضعیف شعارهای انقلاب اسلامی ایران هستند و نباید در مقابل دسیسه ها و ترفندهای دشمنان عقب نشینی کنیم، ابراز کرد: پیروی از ولایت فقیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد و دشمنان بارها خیمه ولایت فقیه را به همین دلیل نشانه گرفته اند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه از دنیا می تواند بر علیه دشمنان اقدام کند و این محصول نگاه شهادت طلبانه و ایثارگری های رزمندگان و ایثارگران است، افزود: حرکت رزمندگان و ایثارگری های ایثارگران در دفاع مقدس عامل پیروزی ما در مقابل دشمنان بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه اصلی ترین سرمایه نظام فرهنگ جهاد و شهادت است و امروز نیز این سرمایه در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور گفتمان انقلاب اسلامی ایران ولی فقیه است

محور گفتمان انقلاب اسلامی ایران ولی فقیه است