مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-29ورزشي

از نتیجه بخش بودن اعتماد به کادرفنی بومی تا بلاتکلیفی پروژه بی آرتی بندرعباس


194 امین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس صبح امروز با دستور کار ارائه راهکار در یکپارچه سازی فعالیت های اجتماعی فرهنگی در شهر بندرعباس برگزار شد.

- گزارش ایسنا از 194 امین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس؛ از نتیجه بخش بودن اعتماد به کادرفنی بومی تا بلاتکلیفی پروژه بی آرتی بندرعباس ایسنا/هرمزگان 194 امین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس صبح امروز با دستور کار ارائه راهکار در یکپارچه سازی فعالیت های اجتماعی فرهنگی در شهر بندرعباس برگزار شد.

اسماعیل بواشه در نطق پیش از دستور خود در صد و نود و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در لیگ دو فوتبال کشور در سال قبل جایگاه پنجم را به دست آورد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: این نشان دهنده این است که اگر از بازیکنان و کادر فنی بومی استفاده کنیم نتیجه خوبی خواهد داشت و هزینه های تیم را نیز بسیار کاهش می دهد اما موضوع مهم اسان است که 40 روز دیگر مسابقات شروع می شود که هنوز کار انتخاب بازیکنان انجام نشده است.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: مطالبات دو فصل قبل بازیکنان کامل پرداخت نشده و هر روز شاهد هستیم با توجه به تلاش هایی که داشته اند در راهروهای شهرداری به دنبال مطالبات خود هستند و هربار تنها 5 درصد پرداخت می شود و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نتیجه بخش بودن اعتماد به کادرفنی بومی تا بلاتکلیفی پروژه بی آرتی بندرعباس

از نتیجه بخش بودن اعتماد به کادرفنی بومی تا بلاتکلیفی پروژه بی آرتی بندرعباس