مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-29فرهنگي

اکران نمایش میدانی «محشر» به مناسبت اربعین در مجموعه ارم


مدیر عامل هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان گفت: نمایش میدانی محشر با موضوع زندگی پس از مرگ به مدت 20 شب در پارکینگ پارک ارم همزمان با ایام اربعین حسینی به نمایش گذاشته می شود.

- اکران نمایش میدانی محشر به مناسبت اربعین در مجموعه ارم مدیر عامل هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان گفت: نمایش میدانی محشر با موضوع "زندگی پس از مرگ" به مدت 20 شب در پارکینگ پارک ارم همزمان با ایام اربعین حسینی به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد قادری با اعلام این خبر و اکران این نمایش با هدف اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در مجموعه ارم سبز اظهار کرد: هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان با هدف عمق بخشیدن به فعالیت های فرهنگی و همچنین حمایت از نمایش های آیینی به عنوان ویژه برنامه هایی که طی ماه های اخیر با هیئت ماشین در ماه مبارک رمضان آغاز شد، نمایش میدانی محشر را به مدت 20 شب در 2 سانس در پارکینگ پارک ارم به نمایش می گذارد.

مدیر عامل هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این نمایش هر شب در 2 سانس پذیرای تماشاگران مردمی در پارک ارم تهران است، افزود: نمایش بزرگ محشر با مشارکت شرکت ارم سبز وابسته به بنیاد مستضعفان، به اجرا در می آید و از فردا به صورت رایگان پذیرای عموم مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران نمایش میدانی «محشر» به مناسبت اربعین در مجموعه ارم

اکران نمایش میدانی «محشر» به مناسبت اربعین در مجموعه ارم