مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:502020-09-29سياسي

امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن پنجه در پنجه هستیم


مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع گفت: امروز در کارزار و جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن پنجه در پنجه هستیم و هر سازمان و مسئولی موظف است نقش خود را در این برهه حساس به درستی ایفا کند.

- مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع گفت: امروز در کارزار و جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن پنجه در پنجه هستیم و هر سازمان و مسئولی موظف است نقش خود را در این برهه حساس به درستی ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، مهندس مهدی نامجوی در مراسمی که به منظور چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بزرگداشت فرماندهان شهید با حضور حجت الاسلام میرعمادی رییس اداره عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون وزارت دفاع و جمعی از مدیران و معاونین بنیاد در شهرک شهید دکتر چمران برگزار شد اظهار داشت: هفتم مهرماه ماه یادآور خاطره ای تلخ برای مردم ایران است خاطره ای که با سقوط هواپیمایی C-130 به وقوع پیوست که طی آن تعدادی از فرماندهان ارشد سپاه و ارتش از جمله جهان آرا، فلاحی، فکوری، نامجو و کلاهدوز به شهادت رسیدند.

در این مراسم نامجوی با تبریک سالروز 7 مهر ماه که مزین به نام فرماندهان کلاهدوز، فکوری، جهان آرا، فلاحی است ابراز داشت: صفحات هشت سال دفاع مقدس ، سرشار از درخشش و ایثار مردم ولایتمدار ایران و تیزبینی فرماندهان دلاوران همه جانبه نیروهای مسلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن پنجه در پنجه هستیم

امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن پنجه در پنجه هستیم