مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-29سياسي

فعالیت 200 مرکز نیکوکاری البرز در پویش «ایران همدل»


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از فعالیت بیش از 200 مرکز نیکوکاری در این استان در پویش «ایران همدل» خبر داد.

- کرج - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از فعالیت بیش از 200 مرکز نیکوکاری در این استان در پویش ایران همدل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمدی فر صبح سه شنبه در آیین شور عاطفه ها در قالب پویش ایران همدل 2 که برای کمک به تهیه ملزومات آموزش غیرحضوری صورت گرفته است، اظهار کرد: امروز برای پویشی به نام شور عاطفه ها دور هم جمع شدیم و این موضوع حکایت از یک عزم مقدس انسانی و الهی دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم تا برای تأمین نیازها و تجهیزات آموزشی هوشمند دانش آموزان بی بضاعت گام برداریم، گفت: اهتمام و عزم خود را اعلام می کنیم تا این برنامه نمادین نقطه عطفی باشد برای اینکه تمام ظرفیت های مرکز نیکوکاری فرهنگیان آموزش و پرورش، اولیا، مربیان و دانش آموزان که برخورداری های لازم را دارند در این جهت مصرف شود و عطف به این موضوع بتوانیم در دوره کوتاهی نیاز دانش آموزان نیازمند را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در استان البرز بیش از 200 مرکز نیکوکاری فعال است، خاطرنشان کرد: حداکثر تلاش و همت همکاران ما این بوده که این نیاز احصا شود و بر این اساس بتوانیم از ظرفیت خیرین و نیکوکاران برای همراه شدن در تأمین این اقلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 200 مرکز نیکوکاری البرز در پویش «ایران همدل»

فعالیت 200 مرکز نیکوکاری البرز در پویش «ایران همدل»