مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-29اجتماعي

حداقل در 2 فلز سنگین آلایندگی «مهارلو» بالاتر از حد استاندارد است


بررسی های انجام شده روی دریاچه مهارلو نشان می دهد حداقل در 2 فلز سنگین میزان آلایندگی بسیار بالاتر از حد استاندارد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان فارس ضمن آشنایی با روند فعالیت این رسانه بیان کرد: محیط زیست بیشتر از یک مسئله فنی یک موضوع اجتماعی است و زمانی مسئولیت اجتماعی اتفاق می افتد که مشارکت اجتماعی در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه محیط زیست در تمامی ابعاد زندگی اجتماعی حضور دارد افزود: اسپری، شوکر و اسلحه حافظ محیط زیست نیست، اگر مردم بخواهند آن را حفظ کنند.

ظهرابی با تصریح اینکه در حفظ تنوع زیستی هرجا مردم مشارکت بیشتری کردند قابل مقایسه با دیگر نقاط نبوده است، افزود: وقتی اجتماع یک موضوع را دنبال می کند با اعمال سلیقه های فردی خیلی مواجه نیستیم.

مدیرکل محیط زیست استان فارس در ادامه اظهار کرد: حفظ محیط زیست به مشارکت همه مردم به طور پایدار نیاز دارد رسانه کلیدی ترین نقش را در این بین بازی می کند.

خبرگزاری مهر سال هاست که در حوزه محیط زیست خدمات ارزنده ای از خود به جای گذاشته است، افزود: همیشه این خبرگزاری مستقل عمل کرده و هیچ گاه یک طرفه به قاضی نرفته است.

ظهرابی در عین حال اظهار کرد: در حوزه محیط زیست نیاز به رسانه در جهت مشارکت مردم ضروری است و دروازه اصلی دستیابی به هدف در حوزه حفظ محیط زیست رسانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل در 2 فلز سنگین آلایندگی «مهارلو» بالاتر از حد استاندارد است

حداقل در 2 فلز سنگین آلایندگی «مهارلو» بالاتر از حد استاندارد است