مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-29اقتصادي

گام های بلند کیش برای تبدیل به شهر نمونه گردشگری


معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به چهلمین سال نام گذاری هفته گردشگری گفت: اگر پایه گذاری سنت انتخاب شهر نمونه در حوزه گردشگری کشور انجام شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در گرامی داشت هفته گردشگری که در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، گفت: سازمان جهانی گردشگری با رویکردی مثبت و به منظور آگاهی بخشی در زمینه گردشگری و رواج این صنعت و تاکید بر تاثیرات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آن، این روز پایه گذاری کرد.

وی با اشاره به چهلمین سال نام گذاری هفته گردشگری، افزود: اگر پایه گذاری سنت انتخاب شهر نمونه در حوزه گردشگری کشور انجام شود، کیش می تواند شهر برتر گردشگری کشور باشد.

نشان اظهار داشت: در شرایطی که طی ماه های اخیر بخش گردشگری کشور را با بحرانی به نام و رعایت کامل پروتکل های اعلام شده توسط شورای سلامت کیش قدردانی کرد و گفت: گردشگری صنعتی زودبازده و ثروت ساز است و توجه بیشتر دولتمردان به این صنعت موجب رونق چشمگیر اقتصادی در کشور خواهد شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از بومیان موفق جزیره کیش برای توسعه گردشگری روستایی و ترویج بوم گردی، از دیگر فعالان بخش های مختلف گردشگری جزیره نیز با اهداء لوح تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های بلند کیش برای تبدیل به شهر نمونه گردشگری

گام های بلند کیش برای تبدیل به شهر نمونه گردشگری