مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-29اقتصادي

نحوه درخواست کالاکارت ویژه دانشجویان و کارکنان پیام نور به زودی اعلام می شود


معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نورگفت: زمان و نحوه مراجعه به بانک برای درخواست کالا کارت ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور متعاقبا از طریق پرتال دانشگاه به نشانی www.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور ، حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه مراحل اجرایی تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با بانک قرض الحسنه مهر ایران مبنی بر ارائه تسهیلات خرید تبلت و گوشی هوشمند به زودی ابلاغ می شود،گفت: زمان و نحوه مراجعه به بانک برای درخواست کالا کارت ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور متعاقبا از طریق پرتال دانشگاه به نشانی www.

pnu.

ac.

ir اعلام خواهد شد.

علیزاده افزود: دانشجویان برای دریافت تسهیلات کالا کارت پس از اعلام آمادگی دانشگاه پیام نوراز طریق پرتال این دانشگاه، باید برای دریافت معرفی نامه از مرکز و واحد دانشگاهی خود اقدام کرده و پس از مراجعه به بانک قرض الحسنه مهر ایران، افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز و تشکیل پرونده تسهیلاتی، کالا کارت خود را دریافت کنند.

وی یادآور شد: امضای این  تفاهم نامه برای ارائه کالا کارت 20 میلیون تومانی به تمامی دانشجویان و 30 میلیون تومانی به کارکنان دانشگاه پیام نور با هدف رفع دغدغه خانواده ها برای تامین ابزارهای ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه درخواست کالاکارت ویژه دانشجویان و کارکنان پیام نور به زودی اعلام می شود

نحوه درخواست کالاکارت ویژه دانشجویان و کارکنان پیام نور به زودی اعلام می شود