مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-29اجتماعي

برگزاری 4 وبینار آموزشی قصه گویی دفاع مقدس


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری چهار وبینار آموزشی با موضوع قصه گویی دفاع مقدس با حضور میهمانان ویژه و قصه گویان کشوری از استان های یزد و خوزستان خبر داد.

- ‏بهناز ضرابی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از وظایف ما طبق فرموده امام(ره) این است که شور و شوق دفاع از میهن اسلامی را در قلب مردم زنده نگه داریم و این رشادت ها را به آیندگان منتقل کنیم.

وی انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان را یکی از وظایف مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد و یادآور شد: کودکان و نوجوانان باید با اهداف رزمندگان آشنا شوند و بدانند آنها براساس چه انگیزه هایی در جبهه ها حضور پیدا کردند و جان خود را فدا کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به زبان هنر در انتقال مفاهیم ارزش های دفاع مقدس یادآور شد: ما باید با زبان هنر که اثر آن امروز از راه های دیگر بیشتر است و می تواند روی مخاطب اثرگذار باشد این ارزش ها را به نسل آینده منتقل کنیم ویژگی هایی مانند صداقت، فداکاری ایمان و اخلاقمداری.

وی از شرکت در نمایشگاه 40 سال اقتدار با ایجاد نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی و پخش ویدیوهایی یک دقیقه ای قصه گویی اعضا و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4 وبینار آموزشی قصه گویی دفاع مقدس

برگزاری 4 وبینار آموزشی قصه گویی دفاع مقدس