مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-29اقتصادي

تعرفه قبوض خانگی آب روستایی تغییر نکرده است


معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تعرفه قبوض خانگی آب در روستاها نصف تعرفه قبوض آب شهری است و هیچ گونه افزایش قیمتی در تعرفه قبوض آب روستاها ایجاد نشده است.

- ایسنا/خوزستان معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تعرفه قبوض خانگی آب در روستاها نصف تعرفه قبوض آب شهری است و هیچ گونه افزایش قیمتی در تعرفه قبوض آب روستاها ایجاد نشده است.

محسن درفشان در گفت وگو با ایسنا درباره تعرفه قبوض آب در شهرها و روستاهای خوزستان اظهار کرد: تعرفه قبوض خانگی آب در روستاها، نصف تعرفه قبوض آب شهری است؛ هیچ گونه افزایش قیمتی در تعرفه قبوض آب روستاها ایجاد نشده است و روستاییان نگران هزینه قبوض خود نباشند.

وی افزود: پس از ابلاغ طرح یکپارچه سازی در شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با توجه به اهمیت خدمات رسانی به مشترکان و رسالت آبفا برای پاسخگویی به مشترکان شهری و روستایی، اقدماتی انجام شده است تا مشکلی در پاسخگویی به مردم وجود نداشته باشد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده و با راه اندازی برنامه های نرم افزاری شهر و روستا در سامانه جامع حوزه مشترکین آبفا خوزستان، کارها به صورت منظم ثبت و ساماندهی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه قبوض خانگی آب روستایی تغییر نکرده است

تعرفه قبوض خانگی آب روستایی تغییر نکرده است