مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-29اقتصادي

انار اشتباهی نخورید


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه گفت: برای اینکه لذت و طعم واقعی انار ساوه را تجربه کنید باید تا آبان صبر کنید.

- ایسنا/مرکزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه گفت: برای اینکه لذت و طعم واقعی انار ساوه را تجربه کنید باید تا آبان صبر کنید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه از باغداران و تولیدکنندگان انار این شهرستان خواست تا در برداشت انار عجله نکنند و اجازه دهند فرآیند تولید این محصول شاخص ساوه تکمیل شود و انار با کیفیت که برند قطب تولید انار جهان است، در وقت مناسب برداشت و روانه بازار مصرف شود.

حسن شریفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ورود جبهه هوای خنک در تابستان سال جاری که منجر به سرحال تر شدن انارستان های قطب تولید انار جهان شد، اظهار کرد: آب کافی و هوای خنک بویژه در شب های تابستان موجب افزایش کیفیت انار تولیدی و رنگ گیری مطلوب این محصول می شود و با پیشگیری از ترکیدگی انار ناشی از گرمای شدید هوا، میزان آبدهی آن نیز افزایش می یابد.

وی بیان کرد: برخلاف سال های گذشته هوای مردادماه امسال خننک بود و با توجه به اینکه گرم بوده و موجب ترکیدگی انار در اثر شدت گرما می شود انار تولید امسال از کیفیت به مراتب بهتری نسبت به سال قبل برخوردار است و با تغییرات آب و هوایی در ادامه پروسه تولید انار مقاوم خواهد بود مگر اینکه جبهه هوای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انار اشتباهی نخورید

انار اشتباهی نخورید