مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-29اقتصادي

فرهنگ کار در جامعه با گفتمان سازی جهش تولید محقق می شود


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذر بایجان شرقی با تاکید بر ضرورت گفتمان سازی جهش تولید گفت: فرهنگ کار با گفتمان سازی جهش تولید و هم افزایی در بخش های مختلف محقق می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذر بایجان شرقی با تاکید بر ضرورت گفتمان سازی جهش تولید گفت: فرهنگ کار با گفتمان سازی جهش تولید و هم افزایی در بخش های مختلف محقق می شود.

حسین فتحی در آیین تجلیل از کاریابی و کارآفرینی بین المللی آرمان ماندگار که در جریان سی و یکمین جشنواره معرفی و تجلیل از واحد های نمونه به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد، اظهار کرد: شرکت آرمان ماندگار با چندین سال سابقه کار درخشان در امر مشاوره شغلی و اعزام نیروی کار به خارج از کشور توانسته است سطح وسیعی از خدمات را در حوزه های مختلف ارائه کند.

وی ادامه داد: این موسسه با مدیریت خلاق و با نوآوری و بکارگیری سیستم های پیشرفته و با پایش علمی توانسته است به موفقیت های قابل توجهی در شناسایی ظرفیت های اشتغال دست یابد و با اقدامات موثر، بیشترین اعزام نیروی کار را تاکنون در کارنامه خود در کشور ثبت کرده است.

مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اهداف راهبردی وزارت در توسعه کمی و کیفی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی ها در حوزه داخلی و اعزام نیروی کار اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ کار در جامعه با گفتمان سازی جهش تولید محقق می شود

فرهنگ کار در جامعه با گفتمان سازی جهش تولید محقق می شود