مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-29پزشكي

تعهد جدید سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح


مدیر عامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح به منظور کاهش هزینه های درمانی و حمایت از بیماران سرطانی جامعه هدف، - تصویربرداری PET-CT در مراکز طرف قرارداد را تحت پوشش بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، امیر نوروزی مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح با اعلام این مطلب گفت: خدمت پت اسکن از خدمات پرهزینه تشخیصی بیماران سرطانی است که سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح به عنوان اولین سازمان بیمه گر پیشرو، این خدمت را برای بیمه شدگان مبتلا به سرطان در راستای حمایت از بیماران صعب العلاج، افزایش رضایت مندی و تسهیل فرایند درمانی به بیماران مبتلا به بدخیمی و کاهش پرداخت بیمه شدگان اجرایی می نماید.

وی در خصوص تعهدات و فرانشیز این خدمت برای بیمه شدگان مبتلا به هر نوع سرطان که دارای کد بیماری فعال در سیستم هستند، اظهار داشت: در مراکز دولتی و وابسته به نیروهای مسلح، سهم سازمان به میزان صد درصد تعرفه از محل صندوق مکمل و در مراکز خصوصی و غیردولتی، سهم سازمان به میزان 95درصد تعرفه از محل صندوق مکمل تعیین شده است.

مدیرعامل ساخد با بیان اینکه از ابتدای مهرماه سال جاری این خدمت در حال ارائه به بیماران است گفت: پوشش خدمات PET-CT اسکن (تمام بدن، عضله ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد جدید سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح

تعهد جدید سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح