مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-29سياسي

لزوم شناسایی علل ترک تحصیل دختران


مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان گفت: تأکید ساحت های مختلف سند تحول بنیادین بر اهمیت مهارت آموزی دانش آموزان است و در این راستا ضرورت نقش آفرینی دختران به عنوان مادران آینده در عرصه های مختلف بیش ازپیش اهمیت دارد.

- مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان گفت: تأکید ساحت های مختلف سند تحول بنیادین بر اهمیت مهارت آموزی دانش آموزان است و در این راستا ضرورت نقش آفرینی دختران به عنوان مادران آینده در عرصه های مختلف بیش ازپیش اهمیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرحناز مینایی پور در جلسه شورای اداری چابهار ضمن قدردانی از نگاه و توجه ویژه مسئولین استان به حوزه بانوان و واگذاری مسئولیت های گوناگون به این قشر تأثیرگذار در جامعه، تصریح کرد: اجرایی کردن ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین لازمه موفقیت در آموزش وپرورش است.

مینایی پور ادامه داد: در آموزش وپرورش بیشتر سیاست های امور زنان بر روی پیشرفت دختران که مادران آینده این مرزوبوم هستند متمرکز است تا علاوه بر تأثیرگذاری بر تربیت و فرهنگ نسل آینده، دختران ما با آموختن مهارت ها و تخصص ها به سمت راه اندازی کسب وکار رفته و شاخص اقتصادی را نیز ارتقا دهند.

مشاور امور بانوان وزارت آموزش وپرورش در خصوص موضوع جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: ابتدا باید علل و موانع ترک تحصیل و بازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی علل ترک تحصیل دختران

لزوم شناسایی علل ترک تحصیل دختران