مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-29سياسي

واقفان به سمت وقف در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هدایت شوند


معاون استاندار یزد بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر با مشارکت سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و خواستار هدایت واقفین برای انجام امور وقف در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتوجه وزارت کشور کرده اند دستگاه ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی باید فراتر از مسئولیت های سازمانی و اداری خود، حوزه آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق را مورد توجه قرار دهند.

ترحمی با تاکید بر استفاده سازمان های مردم نهاد از ظرفیت ها و امکانات معطل مانده در ادارات و دستگاه های استان، تصریح کرد: باید از کارهای موازی جلوگیری شود و نباید از برد فضای مجازی غافل شوید زیرا یک کلیپ، پیام چند رسانه ای و عکس نوشت می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند و فضای مجازی می تواند به آوردگاهی برای مقابله با آسیب های اجتماعی، مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و کمک به سلامت روح و روان جامعه تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در ابتدای این نشست مصطفی کرباسی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گزارشی از فعالیت های انجام شده این شورا در هفته مبارزه با مواد مخدر ارائه و اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 50 تشکل غیردولتی و سازمان مردم نهاد این شورا را در امر مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد یاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقفان به سمت وقف در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هدایت شوند

واقفان به سمت وقف در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هدایت شوند