مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-29حوادث

البرز را برای مجرمان ناامن می کنیم/ تا اعدام عاملان جرائم خشن پیش می رویم


دادستان عمومی و انقلاب البرز با بیان اینکه فضای استان را برای مجرمان ناامن می کنیم، گفت: اختیارات لازم در این زمینه به نیروی انتظامی داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن مددی ظهر سه شنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی که در محل فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: از زمانی که به عنوان دادستان مشغول به کار شدم با همکاری فرمانده انتظامی و همکارانشان مقرر شد در راستای افزایش سطح امنیت استان طرح های متعددی را اجرا کنیم.

وی بیان کرد: یکی از این طرح ها مبارزه با سارقان حرفه ای، باندهای سرقت و سرقت های خشن بود که دومین مرحله آن در ماه قبل اجرا شد که طی آن اعضای باندهای مختلف سرقت توسط اداره آگاهی، نیروی انتظامی و کلانتری ها شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب البرز با بیان اینکه دستگاه قضایی این طرح ها را با جدیت و همت بیش از پیش برای برخورد قانونی و شدید با سارقان اجرا می کند، تصریح کرد: سابقه این افراد به صورت ویژه ثبت می شود تا دیگر نتوانند از تخفیف مجازات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در برخی موارد تجاوز به عنف همراه با قمه کشی و رفتارهای خشونت آمیزی است که در واقع به سمت محاربه می رود و ترس و وحشت در بین مردم ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: سارقان باید بدانند که در صورت انجام این اقدامات و اثبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز را برای مجرمان ناامن می کنیم/ تا اعدام عاملان جرائم خشن پیش می رویم

البرز را برای مجرمان ناامن می کنیم/ تا اعدام عاملان جرائم خشن پیش می رویم