مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-29سياسي

کلنگ مدرسه متوسطه فتح آباد به زمین خورد


در ادامه فعالیت های صورت گرفته در حوزه محرومیت زدایی نقاط محروم کشور و استان یزد، کلنگ احداث مدرسه متوسطه در فتح آباد خاتم به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم کلنگ زنی مدرسه متوسطه اول دهستان فتح آباد شهرستان خاتم با مشارکت اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان، بنیاد برکت ستاد فرماندهی حضرت امام (ره) و با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

همچنین عملیات ساخت نمازخانه و کلاس درس در مدرسه حافظ روستای بختیاری با مشارکت اداره کل نوسازی، بنیاد برکت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران آغاز شد.

فرماندار خاتم در این مراسم اظهار داشت: حمایت و قدم گذاشتن در راهی که به تقویت حوزه تعلیم و تربیت کمک کند بسیار ارزشمند است و نقش اساسی و زیربنایی برای آموزش و پرورشِ نسل آینده داره و اینگونه اقدامات سرمایه گذاری برای تربیت نیروی انسانی توانمند برای توسعه و پیشرفت به حساب می آید.

جواد میربهبودی افزود: به ویژه اگر تقویت زیرساخت آموزشی و ساخت مدرسه با نگاه خیرخواهانه همراه شود، در کنار انجام کاری فرهنگی و آموزشی نهضت اجتماعی خیرین هم تقویت شده و اقداماتی ماندنی و همیشگی را شاهد هستیم.

فرماندار خاتم ادامه داد: خیر مدرسه ساز در این دوران صرفاً برای ساخت یک کلاس یا مدرسه وارد عرصه مدرسه سازی نمی شود بلکه فرهنگ و آینده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ مدرسه متوسطه فتح آباد به زمین خورد

کلنگ مدرسه متوسطه فتح آباد به زمین خورد