مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-29سياسي

ضرورت شکل گیری فرهنگ سپاس گزاری جمعی از کادر درمان در شرایط دشوار فعلی


رییس ستاد استانی مقابله با کرونا و استاندار سمنان بر ضرورت شکل گیری و تعمیق بخشی به فرهنگ سپاس گزاری جمعی از کادردرمان در شرایط دشوار فعلی تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان رییس ستاد استانی مقابله با کرونا و استاندار سمنان بر ضرورت شکل گیری و تعمیق بخشی به فرهنگ سپاس گزاری جمعی از کادردرمان در شرایط دشوار فعلی تاکید کرد.

علیرضا آشناگر، 8 مهرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا اظهار کرد: در این شرایط خاص، کمک به شکل گیری و تعمیق بخشی به فرهنگ والای سپاس گزاری جمعی و عمومی از سوی مردم و تشکل ها با هدف روحیه بخشی و ایجاد انگیزه بیشتر در بین کادر درمان و کاستن از بار خستگی و رنج ها و آلام این قشر فرهیخته امری ضروری است.

استاندار سمنان ضمن هشدار در خصوص توجه جدی به توصیه های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا گفت: عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان دستگاه های اجرایی، صنوف و .

تخلف است و با آن برخورد می شود.

این مقام ارشد اجرایی با بیان اینکه مبنا و چراغ راه ما در مسیر مقابله با بیماری کرونا، تصمیمات، نظرات و فتوای مقام معظم رهبری و سایر مراجع عظام تقلید است که صراحتا در خصوص مراسم عزاداری و مراسم اربعین اعلام نظر داشتند، اظهار کرد: مردم باید بدانند که تشدید اجتماعات یکی از عوامل اصلی افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شکل گیری فرهنگ سپاس گزاری جمعی از کادر درمان در شرایط دشوار فعلی

ضرورت شکل گیری فرهنگ سپاس گزاری جمعی از کادر درمان در شرایط دشوار فعلی