مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-29سياسي

رونمایی از کتابی با موضوع اندیشه های آیت الله تسخیری


کتاب «سرو نستوه» مروری بر زندگانی، اندیشه ها و ویژگی های آیت الله تسخیری در جریان برگزاری وبینار «بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های آیت الله تسخیری» رونمایی شد.

- کتاب سرو نستوه مروری بر زندگانی، اندیشه ها و ویژگی های آیت الله تسخیری در جریان برگزاری وبینار بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های آیت الله تسخیری رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در جریان برگزاری وبینار بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های آیت الله تسخیری در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب سرو نستوه مروری بر زندگانی، اندیشه ها و ویژگی های آیت الله تسخیری رونمایی شد.

این کتاب به مناسبت چهلمین روز ارتحال آیت الله تسخیری با حضور ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، غلامعلی حداد عادل، رییس بنیاد سعدی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر شخصیت های حاضر در وبینار بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های حضرت آیت الله تسخیری رونمایی شد.

در این مراسم، سه نشریه به زبان های عربی، فارسی و انگلیسی نیز درباره آیت الله تسخیری رونمایی شد و این سه نشریه ابعاد شخصیتی این عالم وحدت گرا را از جنبه های مختلف بررسی کرده است.

نشست بررسی شخصیت و اندیشه های آیت الله تسخیری با مشارکت شخصیت هایی از داخل ایران، علما و اندیشمندان کشورهای لبنان و عراق به شکل حضوری و وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتابی با موضوع اندیشه های آیت الله تسخیری

رونمایی از کتابی با موضوع اندیشه های آیت الله تسخیری