مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-29سياسي

25 هکتار اراضی دولتی در محوطه باستانی سیلک احصا می شود


با شناسایی و تعیین وضعیت حدود پلاک های ثبتی در محدوده محوطه باستانی سیلک حدود 25 هکتار اراضی عرصه سیلک که در مالکیت دولت است شناسایی می شود.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: با شناسایی و تعیین وضعیت حدود پلاک های ثبتی در محدوده محوطه باستانی سیلک حدود 25 هکتار اراضی عرصه سیلک که در مالکیت دولت است شناسایی می شود.

علی اکبر مرتضایی، امروز (سه شنبه_8 مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به مالکیت اداره میراث فرهنگی و اداره راه و شهرسازی در بخشی از زمینهای عرصه سیلک، پیگیری عملیات نقشه برداری طبق حدود شناسایی پلاکهای ثبتی انجام شده و همزمان با روند قانونی صدور سند، پیگیری های قضایی برای رفع تصرف و خلع ید از متصرفان انجام می شود.

وی با تاکید بر حفظ حقوق زارعان و کشاورزان، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر محدوده عرصه سیلک، در دست متصرفان است، در صورت اثبات تصرف قانونی، حق ریشه طبق نظر هیات کارشناسی دادگستری پرداخت می شود و در صورت توافق نکردن طبق قانون تملک اراضی و املاک واقع در طرح های دولتی اقدام خواهد شد.

فرماندار شهرستان با اشاره به خارج شدن محوطه سیلک از محدوده شهری افزود: با تلاش شهرداری کاشان در دوره های گذشته برخی اراضی با توافق، به شهرداری واگذار شده که بخشی از آن به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هکتار اراضی دولتی در محوطه باستانی سیلک احصا می شود

25 هکتار اراضی دولتی در محوطه باستانی سیلک احصا می شود