مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-29سياسي

منشأ رشادت کادر درمان در آموزه های دفاع مقدس است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت:در طول چند ماه اخیر کادر درمان کشورمان به شکل جهادی با بیماری کرونا مبارزه کردند که این رشادت های بی نظیر منشا در دفاع مقدس دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی بعدازظهر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه های مسکن، اشتغال زایی و ساماندهی گلزار شهدا استان اردبیل که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مدافعان سلامت کشورمان در چند ماه اخیر با وجود تحریم های گسترده ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران به شکل فداکارانه در حوزه مقابله با بیماری در استان اردبیل قرار دارند که این افراد تحت پوشش مستقیم بیمه و یا سازمان های همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اظهار داشت: در پایش صورت گرفته 116 هزار فرد بالای 60 سال، 46 هزار فرد مبتلا به فشار خون و 24 هزار بیمار دیابتی شناسای شده است.

ندایی تصریح کرد: در پویش کمک های مؤمنانه که به فرمان مقام معظم رهبری در ماه های اخیر صورت گرفت، مردم و سپاه پاسداران و دیگر نهادها و سازمان ها به شکل بی نظیری به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

وی بیان داشت: در چند ماه اخیر که رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور منصوب شده، اقدامات بسیار مثبت و موثری در راستای حل مشکلات بیمه و مسکن و اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشأ رشادت کادر درمان در آموزه های دفاع مقدس است

منشأ رشادت کادر درمان در آموزه های دفاع مقدس است