مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:002020-09-29سياسي

هدف آیت الله تسخیری جمع کردن و امت واحده بود نه تفرقه افکنی


آیت الله تسخیری در کنفرانس های اسلامی به نشر رسالت اسلام می پرداخت؛ رسالتی که هدفش جمع کردن و امت واحده بود، نه تفرقه افکنی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شیخ خالد الملا، رییس جمعیت علماء عراق در سخنرانی خود در وبینار بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های حضرت آیت الله تسخیری که امروز (سه شنبه 8 مهرماه) در حوزه ریاست این سازمان برگزار شد، گفت: آیت الله تسخیری هنگامی که راجع به اسلام صحبت می کرد، با تعمق و دلسوزی نمایانی سخن می گفت؛ بزرگترین هم و غم و مشغولیت او این بود که امت اسلام را یک امت واحدی ببیند.

وی با یادآوری خاطرات خود از شرکت آیت الله تسخیری در کنفرانس های اسلامی مطرح کرد: بنده سال های زیادی ایشان را می شناختم و از طریق کنفرانس ها و همایش هایی که در خصوص وحدت اسلامی برگزار می شد با او همکاری نزدیکی داشتم، چه آنهایی که در تهران برگزار می شد و چه آنهایی که در کشورهای دیگر مثل عراق، روسیه، لبنان و کویت دایر بود.

شیخ خالد الملا از آیت الله تسخیری به عنوان فقیه وحدت جو یاد کرد و گفت: ایشان در کنفرانس های اسلامی به نشر رسالت اسلام می پرداخت؛ رسالتی که هدفش جمع کردن و امت واحده بود، نه تفرقه افکنی.

وی در ادامه، بیان کرد: آنچه آیت الله تسخیری را نسبت به دیگر علماء متمایز می کند، این است که با مرگ او، راه او را پایان یافته نمی دانیم؛ چو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف آیت الله تسخیری جمع کردن و امت واحده بود نه تفرقه افکنی

هدف آیت الله تسخیری جمع کردن و امت واحده بود نه تفرقه افکنی