مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 19:352020-09-29بين الملل

نوری المالکی: دولت عراق با راکت پراکنی ها برخورد واقع گرایانه کند


نخست وزیر اسبق عراق از دولت عراق خواست برخورد واقع گرایانه و به دور از گمانه زنی تا زمان نهایی شدن تحقیقات داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دبیر کل حزب الدعوه الاسلامیه عراق روز سه شنبه از دولت این کشور خواست تا با موضوع حملات موشکی به نمایندگی های دیپلماتیک برخورد منطقی کند و از هر گونه ایجاد شک و شبهه نسبت به طرفی خاص اجتناب کند.

نوری المالکی در بیانیه ای اعلام کرد: همه احزاب ملی سیاسی، نیروهای الحشد الشعبی و همه گروه ها، حملات راکتی به برخی تاسیسات رسمی و نمایندگی های دیپلماتیک و خانه های شهروندان را محکوم کردند .

وی افزود: همانطور که  بر اطمینان خود نسبت به مواضع همه آنها تاکید می کنیم، از مقامات مربوطه در دولت می خواهیم که با قضیه برخورد واقع گرایانه و به دور از گمانه زنی داشته باشند و تحقیقات در جهت کشف واقعیت های حوادثی که باعث از دست رفتن جان عراقی ها شده است ، مسیر واقعی خود را طی کند.

عصر دیروز (دوشنبه - 28 سپتامبر) یک حمله راکتی از سوی طرف های ناشناس به منطقه الرضوانیه در بغداد صورت گرفت در این حمله، یک خانه در محله البوشعبان (البوعامر) در منطقه الرضوانیه بغداد هدف اصابت دو فروند راکت کاتیوشا قرار گرفت که به تخریب کامل آن و کشته شدن هفت نفر از اعضای یک خانواده انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری المالکی: دولت عراق با راکت پراکنی ها برخورد واقع گرایانه کند

نوری المالکی: دولت عراق با راکت پراکنی ها برخورد واقع گرایانه کند