مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 04:052020-09-30ورزشي

نقش شهرداران در توسعه ورزش و سلامت جامعه ممتاز است


در نشست مشترک شهرداران همدان و آستارا نقش شهرداران در ارائه خدمات اجتماعی از جمله ورزش و در راستای سلامت جامعه ممتاز و ضروری عنوان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهردار آستارا عصر سه شنبه در دیدار با شهردار کلانشهر همدان، اظهار کرد: شهرداری ها نقش ممتازی در ارائه خدمات اجتماعی از جمله ورزش برای شهروندان دارند.

جواد معیتی با بیان اینکه شهرداری آستارا برای موضوع ورزش اهمیت ویژه ای قائل است، اظهار کرد: در شهرهای دوستدار ورزش، شهرداری ها نقش اول را ایفا می کنند و در این رابطه شهرداری آستارا سرمایه گذاری ویژه ای در تمامی رشته های ورزشی از جمله فوتبال و کشتی انجام داده است.

وی، توسعه ورزش را حق شهروندان دانست و گفت: هدف ما فراهم سازی زمینه فعالیت گسترده خانواده ها در ورزش شهروندی است و زیرساخت های خوبی را در تمامی نقاط سطح شهر ایجاد کرده ایم.

معیتی، افزود: رویکرد شورا و شهرداری آستارا به توسعه و رونق ورزش در عرصه های مختلف همگانی، قهرمانی و شهروندی مثبت است و تاکنون حمایت های بسیار مطلوبی را شاهد بوده ایم.

شهردار آستارا تعاملات بین شهری را لازمه توسعه شهرها دانست و گفت: لازم است از تجربیات شهرهای توسعه یافته کشور همچون همدان استفاده کرده و توانمندی شهر مرزی و بندری آستارا را هم معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شهرداران در توسعه ورزش و سلامت جامعه ممتاز است

نقش شهرداران در توسعه ورزش و سلامت جامعه ممتاز است