مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-30فرهنگي

برخی نویسندگان بدون پول قدمی برنمی دارند/ بیش از نویسندگی خود را مدرس می دانم


مریم بصیری بیشتر خود را مدرس می داند و پیگیر برگزاری سه کارگاه با موضوع «شهدا»، «اربعین» و «مهدویت» است او گفت: برخی نویسندگان و هنرمندان حاضر نیستند بدون پول برای کسی قدمی بردارند و این خیلی بد است.

- خبرگزاری فارس، گروه کتاب و ادبیات_ نفیسه اسماعیلی: کتاب پرواز پروانه ها ، مجموعه داستان کودک رضوی به اهتمام مریم بصیری به زودی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار می شود.

این مجموعه شامل داستان های رضوی برای کودکان است.

مجموعه سعی دارد کرامات امام رضا علیه السلام و آداب زیارت را از زبان کودکان برای کودکان بازگو کند و آن ها را با مشهد و امامی که در این شهر مدفون است، آشنا کند.

پرواز پروانه ها ، شامل 13 داستان از حمیده مقدسی، زهرا اخلاقی، زینب بخشایش، سارا اسماعیلی، بنت الهدی قاسمی، طهورا کریمیان، فاطمه طوسی، رقیه بابایی، فاطمه زهرا پوریایی، شیما پوریایی، معصومه کرمی، فاطمه اکبری اصل، و فاطمه کوثری نیا است.

کتاب پرواز پروانه ها سعی دارد کرامات امام رضا علیه السلام و آداب زیارت را از زبان کودکان برای کودکان بازگو کند و آن ها را با مشهد و امامی که در این شهر مدفون است، آشنا کند به واسطه انتشار این کتاب با مریم بصیری به گفت وگو نشستیم که در ادامه می خوانید: ابتدا به موضوع و محتوای کتاب پرواز پروانه ها بپردازیم که داستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی نویسندگان بدون پول قدمی برنمی دارند/ بیش از نویسندگی خود را مدرس می دانم

برخی نویسندگان بدون پول قدمی برنمی دارند/ بیش از نویسندگی خود را مدرس می دانم