مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-30سياسي

آیت الله تسخیری بی ادعا در مسیر معرفی دین مبین اسلام خدمت کرد


حسینی در وبینار «بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های آیت الله تسخیری» گفت :آیت الله تسخیری بی ادعا و بی هیاهو در مسیر معرفی دین مبین اسلام خدمت کرد.

- حسینی در وبینار بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های آیت الله تسخیری گفت :آیت الله تسخیری بی ادعا و بی هیاهو در مسیر معرفی دین مبین اسلام خدمت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مراجع عظام و شخصیت های کشورهای مختلف قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: هدف آیت الله تسخیری دعوت به کلمه توحید و توحید کلمه بود و ایشان وحدت را سرلوحه قرار داد تا جهانیان از تفرقه و طایفه گری به سوی خداپرستی و ارزش های انسانی حرکت کنند.

حجت الاسلام محمدمهدی تسخیری ادامه داد: آیت الله تسخیری بهترین راه رسیدن به وحدت را گفت وگو می دید و معتقد بود وقتی وحدت حاکم شود، جدال از میان خواهد رفت.

وی یادآور شد: باید تلاش کنیم که راه ایشان را که مبتنی بر احترام به گفته دیگران، نقد سخن نه سخنور و راه اخلاق بود، ادامه دهیم و حرکت تقریبی ایشان را نهادینه کرده و از آن بهره ببریم.

در بخش دیگری از این مراسم، سید محمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی به بیان فصائل و ویژگی های این شخصیت برجسته عالم اسلام پرداخت.

وی افزود: بدون تردید آیت الله تسخیری یک عالم ربانی، مجتهد، اندیشمند، متفکر، صاحب نظر در علوم اسلامی در مسائل فرهنگی با تألیفات و آثار فراوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله تسخیری بی ادعا در مسیر معرفی دین مبین اسلام خدمت کرد

آیت الله تسخیری بی ادعا در مسیر معرفی دین مبین اسلام خدمت کرد