مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-30سياسي

زیرساخت های تأمین بودجه ریزی در ناجا باید متحول شود


جانشین فرماندهی ناجا با اشاره به اینکه ناجا مؤثرترین مؤلفه در تأمین امنیت ملی است گفت: زیرساخت های تأمین بودجه ریزی در ناجا باید متحول شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ پاسدار قاسم رضایی صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار داشت: خدماتی که شایسته این مردم است توسط خادمین ارائه می شود و این نظام مردم را بر قله می بیند و مردم صاحبان این انقلاب و دستاوردها هستند.

رضایی افزود: گزارشی که امروز توسط فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران ارائه شد بخشی از خدماتی بود که در شهرستان های غرب استان تهران انجام گرفته و حقیقتاً نیروی انتظامی نیروی مقدسی است چرا که در راستای بزرگی نظام حرکت می کند و افتخار نیروی انتظامی و نیروهای مسلح بر این است که فرماندهی فقیه دارند و از فرصت ها د ر راستای حدیث دنیا مزرعه آخرت است استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه ما معتقد هستیم انقلاب اسلامی شعاعی از شعاع بعثت و عاشورا است گفت: در بعثت، پیامبر مبعوث شد تا مردم را در راه الی الله قرار دهد و بعد از 60 سال فرزند پیامبر قیام کرد تا از انحرافات جلوگیری کند و پس از 1400 سال فرزند همین سلاله باز هم قیام کرد تا مسیر الی الله را نشان دهد و اگر عاشورا مسیر الی الله را تغذیه کرد انقلاب اسلامی هم همین کار را دنبال کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های تأمین بودجه ریزی در ناجا باید متحول شود

زیرساخت های تأمین بودجه ریزی در ناجا باید متحول شود