مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-30اقتصادي

آغاز به کار پویش ملی همبازی/جمع آوری 450 میلیارد تومان در مرحله دوم ایران همدل


رییس کمیته امداد با اشاره به اینکه آغاز طرح پویش ملی همبازی گفت: در این مرحله، کمکهای جمع آوری شده میان دانش آموزان کمیته امداد و بهزیستی وسایردانش آموزان نیازمند در سراسر کشور توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صفر برگزار کردیم و در کنار آن هم پویش ملی همبازی است که در این خصوص اداره پست با ما همکاری خوبی انجام داد.

وی افزود: این مرحله از پویش برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین سایر دانش آموزان نیازمند سراسر کشور کمک اهدا شد.

بختیاری گفت: امسال علاوه بر نیکوکاران و خیرین و دانش آموزان، ادارات، سازمان ها و وزارتخانه های مختلف نیز برای کمک به دانش آموزان نیازمند پای کار آمدند و استقبال خوبی از طرح پویش ملی همبازی صورت گرفت.

وی به مرحله دوم پویش ایران همدل اشاره و تصریح کرد: در این مرحله 450 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری و برای کمک به نیازمندان سراسر کشور اهدا شد.

رییس کمیته امداد خاطرنشان کرد: هفته آینده میزان کمک های جمع آوری شده در پویش همبازی را اعلام خواهیم کرد.

بختیاری تأکید کرد: در پویش همبازی هزار پایگاه از سوی سازمان بورس و همچنین تمامی پایگاه های کمیته امداد فعال هستند و مدارس نیز با حفظ پروتکل های بهداشتی، کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار پویش ملی همبازی/جمع آوری 450 میلیارد تومان در مرحله دوم ایران همدل

آغاز به کار پویش ملی همبازی/جمع آوری 450 میلیارد تومان در مرحله دوم ایران همدل